Page 5 - Media Expres nr.2 (288) / FEBRUARIE 2024
P. 5

LEGISLAȚIE  SATELIT RADIO  DTH  TV  CABLU  AUTORITĂȚI




               GRF+ este din nou partenerul de

               comunicare al Eurosport




               Agenția GRF+ a anunțat că este din nou partenerul de comunicare al Eurosport, parte
               din  Warner  Bros.  Discovery,  urmând  să  trimită  informări  de  presă  privind  competițiile
               transmise  de  televiziune  și  site­ul  eurosport.ro,  analize  și  opinii  ale  experților
               internaționali  Eurosport,  precum  și  cele  mai  importante  vești  din  lumea  sportului
               relevante pe plan local și la nivel global.

                     Informările se vor face de către echipa GRF+ prin platforma   de la Australian Open.
                Clipsource, ziariștii urmând să primească e­mailuri din partea Warner
                Bros. Discovery România. Agenția a creat și o adresă de e­mail   De comunicarea pentru Eurosport se ocupă din partea GRF+
                eurosport@grf.plus pentru orice întrebări referitoare la Eurosport în   Dan Dracea și Victor Voicu, iar din partea Warner Bros. Discovery
                România.                                        Ioana Plopeanu.
                     Anul 2024 a început la Eurosport cu primul Grand Slam al   Toate comunicările grupului Warner Bros. Discovery în limba
                anului, Australian Open, transmis între 14 și 28 ianuarie.  română pot fi accesate la https://press­ro.wbd.eu/.
                     Ca parte a acțiunilor de comunicare, GRF+ oferă jurnaliștilor   GRF+, afiliată exclusivă a rețelei globale Ketchum în România







































                oportunitatea de a fi invitați în grupul de WhatsApp internațional   din anul 2012, este o agenție de consultanță pentru branduri și afaceri
                dedicat turneelor de Grand Slam transmise, unde sunt publicate cele   care dezvoltă un produs integrat de comunicare axat pe crearea de
                mai importante reacții, la cald, de­a lungul turneului, din partea   conținut relevant. În activitate pe piața locală din 1997, GRF+ are în
                experților Eurosport, precum și alte materiale cu privire la turneu.   prezent peste 80 de consultanți, zeci de premii internaționale, top Effie
                Ziariștii pot primi invitație la cerere adresată către agenție.  și patru titluri Agenția Anului acordate de competiția Romanian PR
                                                                Award. Portofoliul de servicii include PR, strategie, planificare și
                     De asemenea, pentru întrebări specifice adresate experților   creație, CSR și sustenabilitate, comunicare de criză, influencer
                Eurosport (Boris Becker, John McEnroe, Mats Wilander, Justine   marketing, evenimente și marketing sportiv.
                Henin, Alex Corretja, Barbara Schett, Tim Henman, Laura Robson),
                ziariștii pot trimite un e­mail cu întrebările, numele și publicația.  Compania care deține și operează agenția este Graffiti Plus
                                                                S.A., care a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 37,9 milioane
                     Pe eurosport.ro sunt, de asemenea, transmise constant cele   de lei și un profit net de 2,2 milioane de lei.
                mai importante știri și reacții, precum și opinii și analize ale experților



                                                                                                              5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10